MIN DAG ! ^^

hej !
idag fyller jag år som ni vet !
jag berättar vad jag fick av familjen :
En röd hårfön.
3-pack med kortstrumpor med spets rosa, svart och vit.
2-pack med vita tunna leggings.
Klaras vintersorg (bok).
Klara i Hallondalen (bok).
Svart hårborste.
Ett gult groda suddigum.
En baby-rosa suddigum säl (jättesöt)! ^^
Depend nagellack ljuslila med glitter i.
Depand nagellack ljusgrönt med små glitter"flisor".
500 kr.
Ett par sommarskor med "rämmar" (svarta).
Melodifestivalen skivan 2011.
prenumeration på "min häst".
En ny nyckel med en häst på.
Det var fler saker men jag kommer inte på mera !
Kisses Jonna <3

Kommentarer
Postat av: Matilda<3

Grattis gullunge!! <33333333 :)

2011-05-09 @ 22:04:06
Postat av: Anonym

Svar : Tack gullunge & tack för alla fina presenter blev jättenöjd !

2011-05-10 @ 13:40:53
URL: http://zzzuperjonnaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0